Det ena efter det andra...

Idag hände det saker, vill jag lova! Började dagen med att baka, sedan handlade jag lite och kom hem efter sisodär en timme.
När mamma och pappa kom hem så ser mamma att mitt bakverk inte var färdiggräddat, det blev en stor kletig massa av allt... vilket gjorde mig ganska irriterad och jag muttrade:
"Där fick jag för att jag sa att det var svinlätt att göra en sockerkaka..."

Sedan var det mammas tur att ha otur. Hon skulle ställa in tacogratängen i ugnen, och vad händer? Hon stöter till kanten på ugnen så att hon tappar hela gratängen i golvet... upp och ner, naturligtvis.

Efter mammas lilla olycka så var det pappas tur, för det var tydligen inte bara jag och mamma som skulle ha otur...
Eftersom jag hade ockuperat TV:n nere (jag låg i soffan och kollade på The Dark Knight) så gick han upp på övervåningen där vi har en TV till (de har en TV i sovrummet), jag bryr mig inte så mycket, men efter en liten stund hör jag ett sjujävla braaaaak från ovanvåningen.
Då visar det sig, att när pappa lägger sig i sängen, så går botten på sängkräket ur, så han får lov att försöka fixa det så gott det går... (Och den sängen är ganska ny, köptes i januari tror jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0