Happy b-day 2 me...

Jahapp, idag blev jag alltså ett år äldre. Vet inte riktigt hur det känns, men det känns väl som vanligt, antar jag.
En av de lustigaste presenterna jag fick, var ett förkläde. Väldigt bra att ha, jag som bakar som en tok ;)
Fick även en extern hårddisk, också mycket användbart, eftersom jag är livrädd över att min laptop ska paja och att allt jag har på den, ska försvinna... Så, extremt bra att ha, med andra ord.
Jag och mamma bakade en tårta (tyvärr fick vi lov att slänga första tårtbottnen, eftersom ugnen är helknasig, ibland är temperaturen perfekt, så det som bakas/lagas blir perfekt, andra gånger vill den inte alls, och då är inte grejerna färdiga när de tas ut) som vi bjussade min bror och hans familj på. Den blev god, men nu har jag extremt ont i magen och känner mig... stoooor... usch... :/

Nu väntar jag bara otåligt på det jag köpte för några dagar sedan ska komma... tålamod har aldrig varit min starka sida, så... ge mig!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Grattis! :)

2012-03-22 @ 00:02:14
URL: http://belial.blogg.se/
Postat av: AnneLie

Hoppas du fick en bra dag. Har paket här också som du får när vi ses. Grattis kram

2012-03-22 @ 05:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0