Humöret i botten...

Just nu är jag på väldigt dåligt humör, är dock osäker på varför... men några anledningar finns det väl, som till exempel:
1. Min laptop låter illa som fan, vilket driver mig till vansinne (Svaret på er fråga är: Ja, jag stänger locket på nätterna, och då är den tyst, som tur är.)
2. Jag skulle ta upp något som jag tappat på golvet i badrummet, och slår skallen rätt i kanten på tvättstället.
3. Jag ska öppna dörren till duschen, fanstyget åker upp för mycket så en hängare går i golvet och en miljon smycken som hänger på den, ramlar självklart rätt ner i golvet.
4. Min TV är helt jävla dum i huvudet och slår av och på sig titt som tätt, vilket inte heller direkt får mitt humör att stiga.

Kan väl säga att det enda pluset var att min käre bror ringde och frågade hur det gick att passa huset, han frågade hur det gick att elda, till exempel. Mitt svar:
"Det går bra, jag har ju tändvätska!"
Hade jag inte haft det, så hade det inte gått lika bra att få fart på elden...

Nu ger jag upp, jag ska bara kolla om jag låst dörren, sedan ska jag sova, och invänta morgondagen, då jag ska försöka göra muffins efter praktiken, tänkte jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0