My lucky day

Idag var det praktikdags igen då... jag var enda praktikanten där, de andra två var sjuka... fick skura golvet, var dammigt som satan där eftersom de gjort hål i väggen (ny dörr), så då fick jag ta och skura golvet + alla hyllorna... var inte lite damm heller, kan jag lova... Damm överallt som kliade och gjorde så jag toknös...

Efter praktiken var jag iväg till min jobbcoach miss K och pratade med henne, bland annat om mitt missnöje med psyk (hon fick även mitt sjukintyg), att jag ständigt får nya läkare och allt annat skit jag känner mig missnöjd med inom psyk och HAB.
Inte för att hon kan göra så mycket, tyvärr, förutom att ligga på som en jävla igel på psyk och HAB, och jag tror hon kommer göra det, hon verkar få saker gjorda i alla fall...

På vägen hem hände något ganska lustigt. Var poliskontroll idag igen (hamnade ju i en sådan i lördags, då polisen inte ens trodde att det var jag på kortet haha), då polisen ville se mitt körkort och så ville han att jag skulle blåsa.
Fick lite smått panik när han ville se körkortet, eftersom jag aldrig har plånboken med mig när jag ska på praktik.
"Men ditt körkort behöver jag inte se, för det vet jag att du har."
Snacka om flax! Fick samma polis idag, som i lördags.
Skulle säkert fått lov att böta om det varit någon annan polis, eftersom jag inte hade lappen med mig... men som sagt, TUR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0