Paranoia

Jaha, ska försöka sova strax, ser väl egentligen inte fram emot det, är paranoid som satan och tvången smyger sig på.
"Har jag låst dörren? Är alla lampor släckta? Har jag blåst ut ljusen? Har jag stängt av TV:n? Är plattorna avstängda?"
Jag hatar dessa jävla tvång, jag hatar min ångest och jag börjar hata hela livet. Igen.
Nu börjar jag bli sådär negativ. Igen.
Men jag orkar inte hålla skenet uppe och låtsas allt allt är bra, när det egentligen inte är det.

Ska på möte på torsdag. Till en skötare. Vad är det för jävla skötare? Det låter som om jag vore en hund eller häst... och som vanligt, ingen förvarning på att jag ska få träffa någon ny.
Nej, nej, varför det? Jag är ju bara en psykpatient, så då behövs inga förvarningar, uppenbarligen.

Kommentarer
Postat av: AnneLie

Hoppas du fick sova lite. Man kan ju bli galen för mindre tänk så många gånger man vänt och gått in igen för att kolla : har jag dragit ur kontakten till bryggare (är den avslagen), spisen är avslagen mm har även vänt halvvägs till Heby för man varit osäker på att man slog av bryggaren mm. Så jag förstår lite hur du mår. Saknar dig bara så du vet.

Mötet kanske blir bra försök tänk positivt (vet att det är svårt) tycker själv inte om att bli överkörd för att man mår dåligt. Men vi ska hjälpas åt så går det nog bra.

kram

2012-03-27 @ 05:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0