Så mycket...

Imorgon kommer bli en stressig dag, känns det som... massor av saker att fixa, till exempel: Kolla upp recept, fixa ingredienser, kolla upp vad en extern hårddisk går på (ifall min arma dator skulle krascha), tanka, baka och jag vet inte allt, så känner mig stressad som satan...

Ska ha möte med min jobbcoach på måndag också, jag undrar vad vi ska prata om och vad vi kommer fram till, om det blir något vettigt... får väl hoppas på det bästa, antar jag.

Idag blev det även spinning, var drygt som bara den, men det känns bra i musklerna (plus att instruktören spelade snorbra musik... japp, jag hinner lägga märke till sådant också haha), så inatt får jag fanemig förhoppningsvis SOVA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0