Så trött

Jahapp, så var den här praktikveckan över... är just nu trött som satan, har kollat på ett Law and order, som slutade för en halvtimme sedan...
Känns som att jag ar gjort hur mycket som helst, och samtidigt som jag inte gjort ett dugg...
Imorgon ska jag på det där förbannade mötet, som jag inte har en aning om vad det ska handla om, och sådant hatar jag. Upplys mig, snälla! Jag hatar att bli behandlad som en jävla barnunge... "Näe, vi behöver inte informera om vad detta ska handla om, det är helt meningslöst."
Som om jag vore totalt missanpassad... well, det kanske jag är, en aning, men... ändå.

Är så jävla trött på att ständigt känna mig misslyckad, att ständigt jämföra mig med andra, att ständigt hata mig själv och mitt jävla "liv", som egentligen inte är något liv...

Nu ger jag upp för dagen, god natt.

Kommentarer
Postat av: AnneLie

Du är inte misslyckad, tänk hur tråkig världen skulle vara om alla var lika och tyckte lika. Det är bra att vi är olika. Och vi gillar dig för den du är. Kramis

2012-03-29 @ 04:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0