Spinning och familjen...

Känner mig inte ett dugg trött, fastän jag egentligen borde... körde spinning idag, tungt och svettigt! Inte så konstigt att det var svettigt dock, de håller på att fixa med ventilationen, så vi hade noll ventilation där inne, den var helt avstängd. Kändes som om jag körde ett spinningpass i en djungel, luftfuktighet hööög!

Det känns som att jag glömt något, men jag är osäker på vad...
Jag blir ofta osäker på praktiken, får ångest och känner mig som en värdelös idiot som inte kan ett endaste dugg.
Ja, jag är negativ, jag vet... men den känslan slår mig i ansiktet gång på gång.
Jag kan ingenting, jag är inte värd någonting...
När min ena svägerska hela tiden påminner mig om att jag ska höra av mig till henne, min bror och min brorson så fort jag ska ner till mr K, så blir jag lika glad varenda gång, jag tycker om att umgås med dem, de är ju en del av min familj, men jag mår samtidigt dåligt och får mindervärdeskomplex, även om jag antar att jag inte behöver ha det, men... jag får det ändå...
Känslan av att vara värdelös slår mig ständigt i ansiktet och ångesten tar strypgrepp, finns det inget slut?

Kommentarer
Postat av: AnneLIe

Lilla gumman, du är inte värdelös och du kan mycket.Sträck på dig och var stolt för du är så go och superduktig. Du bakar ju urgoa bullar,kakor mm. Och du är en del i våran familj som vi inte vill vara utan, en kugge i hjulet så att säga :-)

saknar dig när du inte är här hos oss. kram

2012-03-06 @ 04:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0