The blooood

Just nu känner jag mig sliten som satan, vet dock inte varför...
Var på praktiken idag, skulle öppna en färgburk med en Morakniv (vägrar använda skruvmejsel, då går den ju sönder...), jag slant och självklart börjar jag blöda som en stucken gris från tummen.
Går upp (eftersom jag var i källaren) och ber chefen öppna färgburken, eftersom jag inte vill riskera större skador på mina fingrar + att jag ber om ett plåster.
Han tar fram förbandslådan (som han med ett flin talar om att han köpte endast för min skull haha) och ger mig ett plåster och sedan öppnar han färgburken så jag kan gå ner och fortsätta måla (dock med handskar på den här gången, vill inte att mina händer ska se ut som om jag hållit i en jävla burk med färg som exploderat i händerna på mig), sedan städar jag litegrann...

Nu ska jag strax sova, har huvudvärk och känner mig konstig, så god natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0