The only thing...

Imorgon är det färst dags för praktik igen, sedan ska jag iväg till min jobbcoach... jag undrar hur det ska gå, egentligen... ska ta med sjukintyget och visa för henne, så hon får se vad läkaren har skrivit. Visst, är ju inte mycket hon kan göra åt saken, men ska försöka förklara för henne hur jag ser på saken...

Lyssnar på Marilyn Manson och vill bara skrika ut mitt glödande självhat, skrika ut all min ångest som egentligen inte får plats i världen, det känns som jag är alldeles för... jag vet egentligen inte vad... krävande? Svag? Liten? Ynklig?
Jag önskar att jag kunde vara som mina älskade syskon, som mår bra och klarar av världen, vilket jag inte gör. Jag tycker inte om världen och klarar inte av livet...

Nya vänner? Nya människor? Hur gör man för att skaffa det förstnämnda? Ge mig det, jag ber... hoppas vågar jag inte, hoppets brinnande låga är på väg att brinna ut...
Jag begär egentligen inte mycket... jag vill veta vad fan det är för fel på mig, jag skulle vilja ha en egen lägenhet, ett jobb och sist men inte minst, antingen en liten kisse eller en hund, det är allt jag begär, men det verkar vara alldeles för mycket begärt...


Kommentarer
Postat av: AnneLIe

Ha en bra dag och hoppas coachen kan hjälpa dig om inte annat komma med bra tips.

Egen lya kan vara ett litet steg på vägen. Du tycker ju om att baka så kanske du skulle söka jobb på konditori eller så

kram

2012-03-12 @ 04:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0