Trött, skor och STRESS!

Trött nu igen... ska väl försöka sova snart, tror jag...
Gav pappa presenterna jag köpt, trots att han inte fyller år förrän imorgon, men ändå, de (mamma & pappa) ska ju åka så tidigt (de ska iväg och fiska), så då gav jag honom presenterna idag istället.
Så, kommer väl som vanligt att vara paranoid som fan när jag har hela huset för mig själv. Hatar att sova själv i stora hus.

Och idag kom äntligen, efter en veckas väntan (när det stod att leveransen skulle ta 2-3 arbetsdagar), fått mina snuskigt snygga skor!
Nu ska jag bara fixa ett par snuskigt snygga skosnören också, sedan är jag fit for fight... :D

Ska väl även försöka baka imorgon eller på söndag, tror jag, och inviga mitt förkläde och även lyssna på mina tokbra skivor som jag fick av min kusin och hennes familj.
Ska även träffa miss P och dra ut en sväng med henne :D
Hmm, dessutom ska jag också röja i min garderob och gå på ett möte som jag inte har en aning om vad det handlar om...
Usch, redan nu börjar jag känna mig stressad :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0