Trött, trött, trött!

Har varit helt slut idag, men jag vet inte varför... känns som om någon blåst rent hela skallen på mig, så satans trött...
Imorgon kommer det bli stressigt som satan, måste fixa marsipan, mörk choklad, kyckling och... en sak till som jag inte kommer ihåg just nu...

Blev ett tredje världkrig på morgonen, jag gormade och skrek och stormade ut... Väldigt ovanligt... (eller inte)
Såadana utbrott och humörsvängningar, fy satan, de är inte roliga. Men enligt bra jävla många läkare jag snackat med, så är detta "helt normalt", vilket jag inte håller med om. Jag vet, jag har skrivit det förr...
Skulle vilja se de läkare, som sagt att detta är "helt normalt", vara tillsammans med mig i typ en vecka för att se om fanstygen fortfarande tycker att detta är "helt normalt", för det anser inte jag.

Näe, jag ger upp för idag, ska försöka sova så jag orkar med morgondagen.

Kommentarer
Postat av: AnneLIe

Hoppas du får en godnattsömn, vaknar pigg som en mört :-)

Inte kul att ha humörsvängningar. Ibland önskar man att läkaren skulle kunna bo hos en så de fick se ens vardag.

Hoppas du får en bra dag idag iallafall kram

2012-03-14 @ 04:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0