Vilken jävla skitdag!

Idag har jag varit helt skogstokig hela jävla dagen.
Började redan på morgonen, då jag skulle göra dammsugare/punchrullar. Fyllningen var inga problem att göra, men den där jävla marsipanen som ska vara runt om, var jag på väg att slänga i papperskorgen eller ut genom fönstret. Är glad över att jag var ensam hemma, fy fan så förbannad jag var... hade någon varit hemma så... stackars den personen...
De där satans dammsugarna blev i alla fall svinfula, har inte smakat dem, så vet inte om de blev goda heller, men får väl hoppas på det, antar jag.

Sedan skulle jag starta diskmaskinen och även tvättmaskinen som står en trappa ner. De var väl i gång i sisodär tio minuter, sedan stendog de på grund av... strömavbrott!
Nästa problem... eller vad man nu ska kalla det, är att den jävla pannan vi har (för att få varmvatten så eldar vi i en panna...) kokade... eller ja, var på god väg i alla fall... hmm, den kan nog ha kokat, när jag tänker efter... och inte en gång, utan två!
Allt vatten som ska vara i pannan (är inte så insatt i det där...) var borta, det hade totaldunstat...

På spinningen så var det inte vår ordinarie tränare, eftersom hon var sjuk, så vi hade vikarie (och denna vikarie är den ordinarie tränaren på måndagar), och hon börjar alltid med två "avslappningslåtar", och den första jäveln hon spelar, hatar jag... men får självklart lov att lyssna på fanstyget...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0