Vilken kärra!

Jahapp, igår följde jag med pappa en sväng, han skulle hämta mammas nya bil... fick panikspringa in till min jobbcoach först, och lämna in ett papper till henne, sedan bar det iväg för att hämta den nya bilen.
Kan ju bara säga att den är snygg som fan och rolig att köra också, fick köra på hemvägen idag, när jag och mamma varit i en affär och kollat runt lite, muahaha.
Var en hel del finesser på den där bilen också, som försäljaren berättade om, jag kommer fasen inte ihåg någon av dem, tror jag... är inte direkt så jag tänker fundera över det nu heller.

På måndag ska min jobbcoach ha ett möte med försäkringskassan, får väl se hur det går. Bra, förhoppningsvis.

Imorgon kommer min yngsta brorson hit en sväng också, får väl se vad vi hittar på. Förmodligen en massa Fia, kortspelet "Skittunna" och kortspelet "Finns i sjön", skulle jag tro. Kanske även lite Memory, who knows.

Kommentarer
Postat av: AnneLie

Ska hålla tummen blå på måndag.

Hoppas du får en bra dag och inte får för mycket stryk i kortspelet :-)

2012-04-01 @ 07:06:31
Postat av: Kaelin

Hoppar in här för en kommentar :) Jag får alltid vänta sådär en tjugo minuter på läkare. Det tar jag som ett bra tecken, att de tar tid på sig med sina patienter och därav blir sena. Men det är mitt positiva tänkande, för minnn läkare sitter alltid med mig över tiden när jag gråter. Min terpeut dvs, inte Kalle. Han kan go suck a fuck.



Och min vårdplan är nog gjord i samband med läkarkontakt och skötare trorrrr jag. Men det kan vara bara skötare, jag är inte helt säker. Jag sitter mest och har panik under de där mötena.



Men lycka till till dig och många varma kramar! Jag kommer nog på gruppen på Tisdag, är du där? Annars vill jag nog inte komma. Ärligt, du är den som är "roligast" att träffa. Hoppas den vetskapen lyser upp din dag ;) Massor av kramar från Kaelin <3

2012-04-01 @ 22:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0