Allt och ingenting

I måndags var det exakt 3 år sedan jag och mr K träffades första gången... satan vad tiden går fort... var egentligen inte tänkt att han skulle följa med mig hem i söndags, men det blev ett snabbt beslut om motsatsen...

Igår var det ljusparty här hemma... köpte en ljusstake (som ser ut som en humla) och ett stort ljus med tre vekar... tänkte först köpa ett ljus med mitt stjärntecken, men tyckte inte att det luktade speciellt gott, så jag struntade i det...  

Har även fått ny läkartid nästa vecka. Hatar att jag som patient ska behöva ringa och tjata för att få en jävla läkartid... är det inte de inom psyk som ska hålla koll på sådant? Uppenbarligen inte...
Det känns som att det kommer att sluta med katastrof, eftersom jag behöver ett utökat läkarintyg eller vad fan det heter, för att kunna ansöka om aktivitetsersättning/aktivitetsstöd (minns inte vilket), och det blir ju väldigt lätt när jag får en satans underläkare.
Det hade jag sist jag var till läkaren också, och då var det en överläkare som fick lov att skriva under intyget... det blir bara bättre och bättre... sedan blir det ju inte bättre av att varenda läkarjävel skriver olika diagnoser varenda jävla gång...
Och ännu bättre blir det eftersom jag fått olika läkare varenda jävla gång. Hurraaaaa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0