Äntligen!

Idag var jag iväg till läkaren, och för en gångs skull så fick jag en kvinnlig läkare som lyssnade på vad jag sa. Är faktiskt första gången en kvinnlig läkare lyssnar på vad jag säger!
För alla andra kvinnliga läkare har hela tiden ansett att jag är underlägsen, och de är totalt överlägsna mig, och ser ner på mig... men idag fick jag en läkare som var riktigt bra! Hon pratade med mig, som om vi var... bästa sättet jag kan beskriva det på, är att hon behandlade mig som om jag var en jämnlike...
Hon skulle fixa ett nytt läkarintyg + ett sådant där utökat läkarutlåtande... dock visste varken jag eller hon om hon fick skriva det sistnämda... men hon skulle fixa det i alla fall.

Nu ska jag följa läkarens råd och låta bli att sitta vid datorn något mer idag innan jag lägger mig... och istället för att sitta vid datorn, så ska jag läsa en bok istället...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0