De senaste dagarna...

Då ska vi se... var ska jag börja, egentligen? Kan ju börja med söndagen, då det var mors dag... jag gav mamma en bukett rosor och en ask choklad. På kvällen kom mr E, miss M, mr E och mr L hit och fikade... mycket trevligt :)

Igår blev jag irriterad två gånger... först ringer de från psyk och säger att:
"Du vet väl att du ska vara hos din skötare klockan nio idag?"
Nej, det hade jag ingen aning om, eftersom jag inte fått någon kallelse (och klockan var ungefär 08.55 när receptionisten ringde)... vilket inte direkt är ovanligt... men nu skulle receptionisten ringa och tala om att det mötet var inställt, eftersom min skötare var sjuk.

Sedan skulle jag tanka igår, och först åkte jag på Macken, men där var bensinen snordyr (14.99), så då åkte jag till Statoil, där bensinen gick på 14.14. Men där kunde jag inte tanka, eftersom den med 95oktan var slut, och eftersom jag har katalysator i min bil, så kan jag inte tanka 98oktan.
Så fick lov att tanka på Macken ändå (blev skitförbannad, eftersom... priset...)
Sedan åkte jag 1,5 mil, och vad fan kostar bensinen då?! Jo, 13.99. Det kändes verkligen som min dag...

I torsdags kom alla PartyLite-ljusen... så jag fick sortera alla ljusen till alla personerna... och vissa (nej förresten, alla) ljus luktade sjuuuukt gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0