Friska vindar

Idag har jag fanemig frysit hela dagen... var nog inte varm en minut ens... eller jo, någon minut imorse när jag drack kaffe, annars kyla.
Fick lov att fixa lite mediciner idag, och när jag skulle gå från parkeringen in på Maxi så höll jag på att 1. drunkna, eftersom det regnade så jävligt, och 2. Blåsa till Blåkulla, för satan vad det blåste...

På praktiken var det också snorkallt, dels för att jag satt på ett stengolv och målade ett element, och dels för att jag satt nära dörren som hade en tendens att blåsa upp titt som tätt... blir jag sjuk nu, så blir jag vansinnig!
Sa till mamma (angående vädret):
"Det ser för fan lika grått och trist ut som i oktober, men det är för helvete MAJ nu!"

Pappa har även kollat på min fläkt idag, får hoppas att det räckte med att bara byta säkring, annars kommer jag att bli tokig, hatar när saker och ting krånglar... vill att det ska funka på direkten och hela tiden (uhm, more or less...).

Men nu ska jag, på grund av att jag sov totalkasst inatt, försöka mig på att sova. Har massor att hinna med imorgon, känns det som...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0