Full av ilska...

Idag har jag faktiskt varit lite duktig och städat... tände även ljus, så nu luktar det gott också :)
Imorgon ska jag iväg till läkare nummer 17, om jag minns rätt. Får väl se vad det smartskaftet har att säga. Och om personen i fråga inte är där i tid, så tänker jag fanemig gå därifrån, för varför ska jag vara i tid, om inte läkarna behagar vara i tid? Tror de inte att jag har något bättre för mig än att vänta eller?
Det jävliga är att jag behöver ett läkarutlåtande, men jag tvivlar på att en underläkare kan skriva ett sådant. Dessutom har jag inte hört ett jävla dugg från min skötare, som ska vara min kontaktperson. Vilken otroligt bra kontaktperson jag har... har träffat personen i fråga två gånger.
Fan i helvete vad jag hatar psyk, och fan i helvete vad jag hatar mig själv som är en sådan jävla mes som inte kan säga ifrån.

Hat, hat, hat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0