Pantertant!

Idag har jag varit ute och farit halva dagen, ungefär... fick hämta en rullator en liten bit från praktiken, var inte så farligt långt, så blev en trevlig liten promenad i finvädret... damen som ägde rullatorn var nittiofyra bast och bodde fortfarande själv. Jävligt imponerande... pigg som en mört och hon såg inte ut att vara en dag över 70.
Fick även hämta ett gäng cyklar som skulle fixas, vilket ledde till att chefen fick lov att visa på en karta var jag skulle hämta cyklarna, jag har sjukt dåligt lokalsinne... men jag hittade dit i alla fall, och fick hjälp att lasta in cyklarna i bilen, sedan var det bara att fara tillbaka, lasta ur cyklarna och lasta in stolarna som stod i bilen från början...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0