Regnväder och farbror blå...

Igår for jag och mr K neröver... jävla skitväder hela vägen, bara regn, regn och regn i varierande styrka... bästa av allt: fläkten funkade för fan inte, så jag hade imma som satan på passagerarfönstret + förarfönstret... (inte hela vägen dock, men en bra bit...)

När vi åkt 10 mil ungefär, så får jag se att det är poliskontroll. Blir inviknad till sidan och polisen ber mig blåsa.
Jag: "Vill du se körkortet också?"
Polisen: "Nej, det är bara nykterhetskontroll, så du behöver inte visa körkortet, om du lovar på heder och samvete att du har ett."
Rätt rolig kommentar, faktiskt... fick även se hur testet ser ut när man är nykter... kan ju tala om att jag blåste grönt, annars hade jag väl förmodligen inte suttit här, hoho...


Kommentarer
Postat av: anneLie

hej Sten hälsar att be Kalle kolla så ingen säkring gott till fläkten. Kul att du kommit ner igen. Här är det full rulle på småtrollen. de somnade kl 19 som stockar igår. Vaknade kl 06.00 (Titti) Vilda kom upp 06.25

2012-05-12 @ 06:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0