Skojakt

Idag hade jag tänkt köpa skor, men det blev inte av... hittade inga som jag verkligen ville ha... och då gick jag ändå igenom 3 olika skoaffärer (en av dem var jag till två gånger), men nej, ingenting dög åt mig... så då beställde jag ett par skor från nätet istället... får hoppas att de passar, annars kommer jag bli väldigt irriterad...
Har solat nästan hela dagen idag också... har dessutom köpt mors dag present... hann med en hel del idag, men nu ska jag försöka sova, är trött som satan, gick trots allt upp 06.20...



Dessa skor beställde jag... snygga!

Kommentarer
Postat av: Skönhetsbloggen!

Älskar ballerinaskor! :)

2012-05-28 @ 12:47:23
URL: http://frida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0