Sol, sol, sol!

Idag har det varit superväder hela dagen. Har mest legat ute och solat nästan hela dagen, men började dagen med en promenad. Var dock inte allt för skoj, eftersom jag inte har några sommarskor, så fick gå i mina Dr Martens, varmt som satan, vill jag lova! Men det ska jag (förhoppningsvis) råda bot på imorgon, ska försöka hitta ett par snygga och bekväma sommarskor då... får väl hoppas på det bästa.

Var även ut på safaritur ikväll. Blev inte helt besviken, såg 2 älgar, en fjoling (som sprang för livet när jag ylade "MOOOOOO!") och en älgko... vet dock inte hur gammal hon var, hon stod en bra bit bort.

Sedan fick vi också besök av min bror, hans sambo, min brorson + deras katt som följde med... katten ylade dock ett flertal gånger, han hade väl fått nog och ville gå hem, och ville väl tala om det, att "Nu ska vi hem!"

Nu ska jag försöka sova... hoppas på det bästa, att jag får bättre sömn nu än vad jag fick inatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0