Trött och pressad...

Så satans trött, som vanligt. Hatar att jag inte får sova, och ingen läkare lyssnar ju för fan på vad jag säger. Inte min handläggare eller jobbcoach heller.
Saknar miss K, hon fick i alla fall saker att hända, och höll inte på och pressa och stressa mig, som den jobbcoach jag har nu, gör. Min nuvarande vill ju att jag ska lägga till en dag till (Jag fick "fundera på saken"), men jag vet att jag inte kommer palla det, för varenda jävla onsdag är det samma sak, jag är helt död när jag kommer hem.
Dessutom så får jag ju noll i lön, eftersom det bara är en praktik, och nästa gång jag träffar min jobbcoach så ska jag fan fråga henne om hon skulle kunna tänka sig att jobba 16 timmar i veckan gratis. Svaret kommer garanterat bli ett nej, och då kommer jag lätt fråga henne om varför jag i så fall ska jobba gratis, 16 timmar i veckan.
Jobbar ju gratis nu också, chefen behöver ju inte betala mig en krona. Och nej, jag är inte arg på honom, det är ju knappast något han kan göra åt saken...
Men jag hatar när jobbcoachen tjatar på mig och stressar mig, då får jag bara panik och mår dåligt... miss K stressade mig aldrig, utan när jag sa att jag "bara var på praktiken 12timmar i veckan", så tyckte hon att det var jättebra, eftersom jag börjad med 6timmar i veckan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0