Fredagen var Dagen

Jahapp, i fredags for jag iväg för att höra resultatet av utredningen jag gjorde i september. Var ett nervöst vrak när jag väl kom dit, mer eller mindre.
Psykologen jag hade, satan vilken bra människa! Hur trevlig som helst, och väldigt lätt att prata med.
Fick två diagnoser... och jag undrar bara, vad fan händer nu? Kommer det bli någon ändring, egentligen? Nej, jag menar inte att låta negativ, men... varför skulle det bli annorlunda nu, egentligen?
Ångesten tar strypgrepp på mig, men jag försöker ignorera fanskapet, låt mig vara din jävel, LÄMNA MIG IFRED!
 
I lördags blev det en tripp till IKEA, behövde saker till lägenheten... herregud vad saker jag köpte... men det behövdes, så...
Fick reda på att "svärmor" och "svägerskan" också var där, men tyvärr missade vi varandra...
 
Nu ska jag försöka sova, tror jag... Hoppas bara att jag lyckas sova, eftersom jag (så klart...) däckade på soffan i en halvtimme...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0