Stress...

Imorgon ska jag iväg för att först träffa min skötare, och sedan en läkare. Hurra. Den artonde i ordningen. Jag ÄLSKAR verkligen att behöva byta läkare stup i kvarten. (Nej, inte direkt.)
Vet inte riktigt hur min sinnesstämning är för tillfället, känner mig trött, men samtidigt inte. Mår... rätt okej, tror jag... har nog inte känt efter ordentligt...
Har även ett gäng saker att fixa, måste baka, måste fixa present, måste... måste... måste... usch, nu blev jag stressad...
Ett annat måste: ringa vaktmästaren och fråga om massa saker, som hyresvärden inte hade en aning om... och om vaktmästaren inte vet, vad gör jag då?
 
Nej, nu ska jag försöka sova. Återkommer imorgon med information om hur mina möten gick...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0