Här händer det saker, tror jag!

Börjar det hända saker nu? Saker som verkligen får mig glad? Jag vet inte riktigt, jag känner mig förvirrad och vet inte riktigt hur jag ska tackla allt som händer i mitt liv för tillfället.
Under loppet av två dagar (torsdag och fredag) har jag kollat på lägenheter, jag har fått besked från FK att jag kommer få pengar (ett år framåt i alla fall) och jag kan verkligen tacka min underbare bror som tipsade om hemsidan där lägenheterna jag tittade på, fanns.
Men samtidigt är jag ändå inte nöjd, jag mår dåligt och har ständig ångest, varför kan jag inte få må bra och vara nöjd, lycklig och tillfreds? Jag känner mig bara stressad och olycklig.
Jag litar inte på mig själv, kommer jag att klara av alla krav och måsten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0