Hjärntvättad...

Började min resa 11.15 för att vara helt säker på att jag kom fram till mitt möte i tid. 12.15 var jag framme vid min destination, och började snurra runt för att lyckas hitta en parkering.
Efter en kvart var jag mer eller mindre hysterisk eftersom jag 1. Inte lyckades hitta någon parkering, och 2. personen jag ringde till inte svarade, det var endast telefonsvarare.
Då ringde jag till mamma, och var hysterisk som satan, men hon lugnade ner mig och ringde till psykologen jag skulle till, och några minuter senare ringde en annan psykolog (som var på samma ställe) och kom ner med en P-skiva till mig.
 
Sedan blev det en massa tester och prat från klockan 13.00-17.00, kände mig lagom mör efter det mötet, vill jag lova. Testerna och allt vi pratade om kommer jag knappt ihåg...
Efter mötet blev det hemresa på en timme, sedan åt jag mat och åkte sedan bil igen(!), fast då var det inte jag som körde... det blev safari, och 3 älgar skådade vi på den safarin :)
 
Nu ska jag försöka sova, vilket förhoppningsvis inte borde vara allt för svårt...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0