Jag försöker... lite...

Idag ringde mamma och hörde sig för om lägenheten jag var och tittade på i torsdags. Jag var den enda som var intresserad av den, så jag har första tjing på den. Hurra! 
Sedan får jag panik över allt som måste fixas tills dess... alla prylar och jag vet inte allt... får ont i huvudet av allt... men måste försöka ta tag i alla sakerna så jag inte står där som en idiot när jag väl flyttar in... den blir inte ledig förrän 1 december, så jag har, som tur är, ett tag på mig att fixa alla sakerna...
 
Men jag kan ändå inte låta bli att tvivla på mig själv. Det är inte lätt att bara "låta bli" att tvivla på sig själv, det har jag gjort länge, så enkelt är det. Visst, det är inte bra, men den känslan av tvivel försvinner inte, oavsett hur mycket jag än vill! Lika lite som allt annat inte försvinner, hur gärna jag än vill... Jag försöker, men det verkar inte gå speciellt bra...

Kommentarer
Postat av: hilla

listor. gör listor på allt! vad som ska packas, i vilken låda de ska packas. saker som ska göras, när de ska göras.
sedan så ska du ju räkna med att inget går efter planerna iaf. men det slutar oftast bra, även om det sällan blir som man tänkt sig. du är starkare än du tror och vet. koppla av också kommer resten att lösa sig....


Svar: Hehe jo, jag vet... men har så svårt att ta det lugnt... fast är ju ett tag kvar tills jag ska flytta, lägenheten blir ju inte ledig förrän 1 december :) Allt bra med dig annars?
Snuff

2012-09-04 @ 16:29:02
URL: http://www.hillaaspman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0