Kalas och mönster

För två dagar sedan fyllde min brorson 6 år, så då var jag iväg på kalas... imorgon ska jag dit igen, på ett till kalas, fast mer folk den här gången, i onsdags var det bara jag, mamma och pappa som hälsade på hos födelsedagsbarnet, imorgon blir det ett gäng till...
 
Har även varit på Jysk idag (svar nej, jag köpte ingen garderob eller något annat fanstyg som behöver monteras ihop) och köpte en pläd... hur fin som helst, med geopard/leopardmönster... fanns även i svart, vitt och brunt... tror den fanns i rött också... nåja, jag tog den mönstrade...
Nu ska jag försöka varva ner oc lyckas sova, men jag gissar att det inte kommer gå något vidare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0