Skriker och vrålar

Just nu har jag en ångest som skriker och vrålar... verkligen underbart när jag ska försöka sova... är det inför mötet på fredag? Antagligen... min stora skräck... eller två av mina rädslor... jag hatar möten och jag hatar att köra på ställen jag aldrig kört på... dessutom är jag inte helt säker på vart stället ligger. Underbart, verkligen underbart.
Så hur ska jag klara av det? Det går säkert om jag tänker positivt.
Det är bara det att jag inte är positiv. Det har jag glömt bort... jag vet inte hur jag ska göra för att tänka på det viset. Det är väl ett inlärt beteende, antar jag.

En klump i magen och skakande händer, helvete, hur ska detta sluta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0