TV och musik

Idag har jag varit iväg och tittat på TV-apparater, kan vara dags att skaffa en ny, tror jag... den jag har nu lever sitt egna lilla liv, slår av och på sig ena sekunden, för att i nästa stänga av sig helt...
Och nej, jag gillar inte att bara slänga prylar, men den här tjockisen har jag haft sedan jag var 13, det är 12 år... så börjar nog bli dags att skaffa en ny, tror jag...
 
Sedan har jag fört över lite musik från externa hårddisken (har också fört över alla mina skivor till externa hårddisken, det blev 25GB musik...), så för tillfället sitter jag och nostalgitrippar... inte bara trevligt, dock... massa plågsamma minnen, som jag helst av allt vill förtränga, men det går inte, hur mycket jag än vill...
För tillfället är det Vildsvins låt "Vi ses igen" som går på i WinAmp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0