Uppåt, uppåt, uppåt!

Är fortfarande sådär läskigt uppåt, allt jag funderar över är hur länge det kommer hålla i sig.
Min psykolog ringde mig idag och pratade en stund, hon undrade hur det var och om det blivit någon förändring, vilket det inte har.
Tycker det är bra att hon bryr sig (är nog första gången någon inom psyk bryr sig, som ringt upp mig flera gånger i veckan för att fråga saker), vilket jag också talade om för henne.
Det jävliga är att hon bor måååånga mil härifrån, tror det är runt 30-35 mil, så det är synd... hon hade också pratat med psyk här, men det ger jag inte ett piss för, de har inte hjälpt mig ett jävla dugg innan, så varför skulle de börja nu?
Ska jag behöva flytta för att få hjälp eller?

Har varit läskigt uppåt i en vecka nu, jag undrar vad det beror på, och jag undrar hur länge det kommer vara.

Kommentarer
Postat av: Pea

Tyvärr är det så att psyk i Mora/Orsa är ruggigt inkompetenta, det märkte man ganska tydligt när dom här i Falun visade så fruktansvärt stort intresse till att vilja hjälpa en. Så ja, att flytta kan vara en bra lösning.

Dock tycker jag inte att du ska gå omkring och oroa dej för hur länge du får må bra, stanna istället upp och njut av det så länge det varar och ta tillvara på varenda minut av det ^^

Svar: Jotack, jag vet att psyk i Mora/Orsa är totalt inkompetenta, men tycker fortfarande inte att jag ska behöva flytta för att få hjälp. Alla har ju faktiskt rätt att få hjälp, oavsett om det är ett fysiskt problem eller ett (eller flera..) psykiskt/psykiska problem. Men det är väl som du skriver, bara att njuta av den tillfälliga frist jag fått ^.^
Snuff

2012-09-28 @ 14:31:36
URL: http://losthope.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0