Vad är detta?

De senaste dagarna (sedan i torsdags, om jag minns rätt) så har jag kännt mig äckligt uppåt. Inte lite uppåt, utan det har kännts som att jag har tagit något, fast jag inte har det.
Vet inte riktigt varför jag känner så, och jag måste hela tiden göra något, jag känner mig otroligt rastlös... hur kommer det sig, I wonder...
Har skrivit som en galning, motionerat som satan och tankarna snurrar fortare och fortare, jag hinner inte med. Ja, jag har berättat det för psykologen som jag var och träffade för två dagar sedan, så att personen i fråga vet om det...
Har även kommit på andra saker jag glömt tala om för psykologen, så jag får lov att skriva ett sms och tala om det... inte nu dock, lite för tidigt... eller sent, menar jag, för det.
Jag måste hinna med alla tankarna, hur jag nu ska lyckas med det... sedan ska jag lyckas med praktiken imorgon... men jag känner inga behov av sömn, inte just nu i alla fall... men nu ska jag ändå försöka sova... om det nu inte blir så att jag fortsätter att skriva på min berättelse istället... vilket är mer troligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0