Musik och ångest...

De senaste två dagarna har jag suttit och lyssnat på gammal musik och bara velat grina. Har mått så förbannat dåligt och fått minnesbilder från förr, vilket jag egentligen inte vill ha, jag känner bara samma ensamhet, ångest och kassa mående, precis som jag gjorde då.
Fick även en "trevlig" hallucination igår. Kollade ut genom fönstret och trodde att hela jävla asfalten var full med snö, och då blev jag superirriterad, eftersom det skulle innebära att jag skulle få lov att skotta snö på praktiken. (Jag klagar egentligen inte över det, för då har jag något att göra)
Men som tur var, så hade jag sett fel... det var inte snö, utan asfalten, som jag var helt övertygad om var snö... läskigt läskigt...
 
Just nu vill jag... skriva, skriva, skriva och fanemig bort, bort, bort... Men hur ska jag göra, och lyckas med det? Jag vill inte tänka för mycket, jag får bara ångest... just nu slår den till som en jävla käftsmäll, och jag ligger där och vill bara grina...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0