Gröt i hela huvudet,,,

Just nu känns det som att jag har gröt i hela huvudet... allt är bara en enda jävla soppa. Jag har varit till HAB idag. De frågade vad jag ville ha hjälp med och... mer eller mindre vad jag ville göra, längre fram... Jag älskar djur, jag vill jobba med djur, jag vet bara inte hur, jag måste få ro i själen, men det vet jag inte heller hur det ska gå till.
Hade sådan satans ångest halva dagen, och var rätt irriterad innan jag kom till HAB, jag har rätt svårt att lita på dem... måste jag det? Eller måste jag inte? Så jävla förvirrande.
 
Vissa saker var jobbiga att lyssna på, satt med en klump i halsen och försökte hålla tillbaka tårarna, vilket jag lyckades med... jag vill inte tänka tillbaka på vissa minnen, de är alldeles för plågsamma... men det var inte direkt så att jag kunde skrika "Sluta, sluta, sluta!"... men det var nära att jag sprang ut ur rummet... det sved som piskrapp att tänka på vissa minnen, och det kändes som att jag slungades tillbaka ner i alla minnen, som jag bara vill glömma och komma bort ifrån...
 
Men vill skriva också, det är så mycket jag vill, jag vet inte bara hur det ska gå till. Ge mig ro i sjäen, snälla? Men egentligen så är det ju bara jag själv  som kan göra det, jag måste bara komma på hur...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0