Det är inte sant!

Pratade med mamma för en stund sedan, hon hade varit ut och testat att starta min bil. (Den står för tillfället hos mina föräldrar...) Det gick utan problem.
"Den är ganska ostädad, men det kan vi fixa en annan dag."
(Som om min Toyota var den mest välstädade bilen... njae, inte direkt... men... den var i alla fall inte så ostädad haha.)
Fick även reda på en sak om bilen...
"Vi får lov att åka till Biltemaa... det finns nämligen ingen CD-spelare i den, bara kasettbandspelare."
"Noooooo!" ylade jag.
Hur kan en bil från 1999 INTE ha CD-spelare?! Fast i och för sig... vet inte när det blev standard med CD-spelare i bilar... min gamla Opel hade det inte, fast det är ju inte så konstigt eftersom den var från 1988, men det gick bra ändå, FM-sändare är bra grejer haha.
 
Och idag ska jag iväg och kolla på när min yngsta brorson spelar innebandy. Får hoppas att det går bra :)
 
<a href="http://www.bloglovin.com/blog/1904250/?claim=5j9eftqy7fh">Följ min blogg med Bloglovin</a>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0